AmberCutie's Forum
An adult community for cam models and members to discuss all the things!

Streamate & Brazil

  • ** WARNING - ACF CONTAINS ADULT CONTENT **
    Only persons aged 18 or over may read or post to the forums, without regard to whether an adult actually owns the registration or parental/guardian permission. AmberCutie's Forum (ACF) is for use by adults only and contains adult content. By continuing to use this site you are confirming that you are at least 18 years of age.
Status
Not open for further replies.

WalterStreamate

Streamate - Portuguese Acct Manager
Industry Representative
Mar 2, 2020
2
0
0
ER4lxXhWsAAczjG



Brazilian #Models and #Studios wanted! If you are a Portuguese speaker from Brazil and you look for cam sites to increase your revenues, look no more because #Streamate is the answer! High quality Brazilian traffic and guaranteed hourly earnings! mensage me for more info!

Procuramos por modelos e estúdios Brasileiros! caso você seja brasileira e está procurando por cam sites para aumentar o seus ganhos, já encontrou! #Streamate é a resposta! Tráfego de qualidade e ganhos garantidos por hora! me envie uma mensagem privada ou entre em contato via twitter para mais informações!
 
oi querido!
A minha única preocupação com Streamate Brazil é a qualidade da clientela. Geralmente homens brasileiros são muito rude e só querem pagar barato. As modelos brasileiras terão uma forma melhor de controlar os chat rooms? Seria ideal ter o botão de block mesmo depois do cliente/usuário sair do chat room para evitar abuso.
Obrigada e se puder poderemos falar mais. Beijos!
 
Olá Mia!
Sim, as modelos tem a opção de bloquear ou reportar os usuários mesmo depois deles saírem da sala, e também as modelos podem entrar em contato conosco e pedir para nós analisarmos o chat log em caso de alguma atividade suspeita ou fraudulenta.
 
Status
Not open for further replies.