AmberCutie's Forum
An adult community for cam models and members to discuss all the things!

Chaturbate account ban appeal — looking for advice on how to reach the right person

• ** WARNING - ACF CONTAINS ADULT CONTENT **
    Only persons aged 18 or over may read or post to the forums, without regard to whether an adult actually owns the registration or parental/guardian permission. AmberCutie's Forum (ACF) is for use by adults only and contains adult content. By continuing to use this site you are confirming that you are at least 18 years of age.
Status
Not open for further replies.

tomdrew69

Banhammered
Oct 11, 2022
13
0
46
25
Colombia
Twitter Username
@_iam_madii
Streamate Username
Tomdrew69
Chaturbate Username
Tomdrew69
Hola a todos,

Soy modelo de webcam y busco consejo sobre cómo solucionar el bloqueo de mi cuenta de Chaturbate.

Mi cuenta fue bloqueada y creo que pudo haber habido un problema de identidad o de acceso a la cuenta, ya que mi información fue utilizada por otra persona. Recientemente obtuve una nueva identificación colombiana y estoy tratando de resolver la situación con Chaturbate.

Ya me puse en contacto con el soporte de Chaturbate por correo electrónico, utilizando la misma dirección asociada a mi cuenta, explicando mi situación y solicitando una revisión de la suspensión. Sin embargo, no estoy seguro de si me estoy comunicando con el departamento correcto o si existe otra forma adecuada de solicitar una revisión manual.

No intento eludir la prohibición ni crear otra cuenta. Simplemente quiero que se revise correctamente mi identidad y mi situación y, si es posible, que se reactive mi cuenta.

Si alguien aquí tiene experiencia con bloqueos o apelaciones en Chaturbate, o sabe cómo hacer llegar un problema como este al representante adecuado, agradecería mucho cualquier consejo.

Muchas gracias por tomarse el tiempo de leer esto.

dear @punker barbie support has not helped me just don't want to drop my document, I didn't really do anything, I seem in a study I worked more than a year ago replaced my identity with another boy and support doesn't want to help me, I just bang please @punker barbie I need to work and chaturbate is that page that helps me cover my expenses
You were told years ago that you are permanently banned and not allowed to make any new accounts there. It's past time to drop it and move on.

Locked.

• Like
Reactions: tomdrew69
Upvote 0
Status
Not open for further replies.