AmberCutie's Forum
An adult community for cam models and members to discuss all the things!

Things Members Say That Make You Go "WTF?"

  • ** WARNING - ACF CONTAINS ADULT CONTENT **
    Only persons aged 18 or over may read or post to the forums, without regard to whether an adult actually owns the registration or parental/guardian permission. AmberCutie's Forum (ACF) is for use by adults only and contains adult content. By continuing to use this site you are confirming that you are at least 18 years of age.
Nov 12, 2017
3,141
2
3,381
113
34
UK
Twitter Username
@brettm1987
View attachment 91305
Human pussy? As opposed to what, robot? Blow up doll? Huge downside of stripchat is that anyone with membership can send PMs and annoy the shit out of me


Why did he keep calling you "A I" (were you dressed as a robot? Did you wear too much silver so he mistook you for one? Lol) and this is just one example why I personally hate "baby/bb".
 

Danigirl

Cam Model
Jan 16, 2019
1,805
6,824
83
Why did he keep calling you "A I" (were you dressed as a robot? Did you wear too much silver so he mistook you for one? Lol) and this is just one example why I personally hate "baby/bb".
No freaking clue. Was wearing garter belt and thigh highs. He was a monthly pay member who never tipped and didn't have tokens but thought he could annoy the shit out of my PMs while someone else was tipping big
 
Oct 30, 2015
65
164
113
No freaking clue. Was wearing garter belt and thigh highs. He was a monthly pay member who never tipped and didn't have tokens but thought he could annoy the shit out of my PMs while someone else was tipping big

He might have confused AI with virtual, which is technically still wrong but not an uncommon usage. It doesn't look like we're dealing with a rocket scientist.
 
  • Like
Reactions: Brett M
Aug 22, 2021
45
120
6
Got this one last night:
Hi bb, your sweet tits look just like my sisters.....mmmm!


Nervous South Park GIF
 
Nov 12, 2017
3,141
2
3,381
113
34
UK
Twitter Username
@brettm1987
10:14 AM Zoltan115

@modelname you know me is still the most beautiful woman or person I have seen on this site nice face nice smile cute eyes cute nature you know you're a robber woman. Because you've already kidnapped my heart

10:15 AM Zoltan115

@modelname another question true or not?

10:18 AM Zoltan115
@modelname Well, you have my heart because you kidnapped me. :)




Sick Season 4 GIF by Friends
 
  • Funny!
Reactions: Highlander884
Apr 5, 2013
297
656
143
Why did he keep calling you "A I" (were you dressed as a robot? Did you wear too much silver so he mistook you for one? Lol) and this is just one example why I personally hate "baby/bb".

No freaking clue. Was wearing garter belt and thigh highs. He was a monthly pay member who never tipped and didn't have tokens but thought he could annoy the shit out of my PMs while someone else was tipping big

He might have confused AI with virtual, which is technically still wrong but not an uncommon usage. It doesn't look like we're dealing with a rocket scientist.


I think he meant everything about @Danigirl just couldn't be bettered. 🙂


a1.jpg
merriam-webster.com
 
  • Helpful!
Reactions: Brett M
Nov 12, 2017
3,141
2
3,381
113
34
UK
Twitter Username
@brettm1987
USER
Ud be swallowing my blurt asfter i finish on ye face
USER
Squirt for me cmon
USER
Get on ur back legs spred and i want u fucking that pussy like my fat cock is at the racers
USER
Gnna choke u til u go purple


Nice guy...

Wow definitely a real winner here.
Plus, does he not understand that humans have only one set of legs, so they are not "back legs". I do wonder how so many of these guys can manage to look after themselves and feed themselves etc.
 
Dec 4, 2020
825
1
1,293
31
Australia
does he not understand that humans have only one set of legs, so they are not "back legs"
I read that as 'get on your back, legs spread.....' - they just did not use a comma.
But who knows. Gotta remember English is often not first, or even second, language for many, and even native English speakers aren't writing in chat with a focus on good grammar or punctuation. Sometimes I wonder if it is part of their online persona too.
 
Nov 12, 2017
3,141
2
3,381
113
34
UK
Twitter Username
@brettm1987
So, this guy was weird. There was NO conversation, verbally or written, regarding a pussy. She was not showing it either, yet a guy randomly comes in and asks


[User]
is it a pussy or a cunt


Then he left...
 
May 30, 2020
115
252
31
Germany
linktr.ee
Twitter Username
@carmen_monroe94
First this user was making some stupid jokes with another user, then it turned into this messages:

User :„what do you do when the russian is at your door?“

User:„your job of course!“

User„just remember to back up the DNA“

A few days ago. Getting so much of this bullshit these days, mainly when nobody tips. Sometimes it’s hard to hide your feelings when you get such messages in the chat and you know everyone can see your facial expression when it happens.

But that was even harder for me to digest because I almost got raped a few months ago. If I didn't need the money at the moment, I would have preferred to stop the stream at this point.
 
Last edited:

CallMeMaria

Cam Model
Dec 1, 2018
262
493
61
MFC Username
CallMeMaria
Streamate Username
Blodieandbeast
Chaturbate Username
CallMeMaria
Might be just me, but this stuff really gets me fuming....

I share my email address on my bio, which just so happens to be my ID for skype too.

Someone adds me out of the blue but doesn't chat beyond "hi". The next day, he sends me a screenshot that he must have taken of me while I was streaming, added with the caption "perfection"

I mean really.. You evidently never tipped, never talked. Yet you sit in my stream, lurk and SCREENSHOT the best bits and then have the audacity to send it back to me with compliments.

Who does that... and why?!
 
I mean really.. You evidently never tipped, never talked. Yet you sit in my stream, lurk and SCREENSHOT the best bits and then have the audacity to send it back to me with compliments.

Who does that... and why?!

It's very cringey when they do that shit! Lurk in the free chat long enough to take a screenshot and make a fucking a GIF out of it! SMH.
 
May 18, 2020
1,170
1,353
51
Foreignistan
I've never figured out why anyone would send something like that. Is it supposed to make you swoon with passion and rush to find them IRL?
Me neither, but he may not have had a motive other than exposing himself. IDK, but not everyone get cam sites. Back when SC user profiles had public photo albums, the amount of dick pics, abs shots and fake wealth porn was sometimes amusing, and these user profiles almost always read like coarse dating profiles devoid of self insight or humour.

I had a crude, poorly hand drawn dick pic in my profile album, like something a giggling 6th grader would draw in a toilet stall. I mean, I'm often 12 inside anyway, so I thought what the hell. Might as well not be a dick about your dick pics.
 
Dec 4, 2020
825
1
1,293
31
Australia
Me neither, but he may not have had a motive other than exposing himself. IDK, but not everyone get cam sites. Back when SC user profiles had public photo albums, the amount of dick pics, abs shots and fake wealth porn was sometimes amusing, and these user profiles almost always read like coarse dating profiles devoid of self insight or humour.

I had a crude, poorly hand drawn dick pic in my profile album, like something a giggling 6th grader would draw in a toilet stall. I mean, I'm often 12 inside anyway, so I thought what the hell. Might as well not be a dick about your dick pics.
It is surprising how many viewers feel the need to include a photo of their dick (presumably theirs, anyway) in their bio page. Is that supposed to make any difference from a model's perspective? Nope. You pay your tokens, you get your show.
 

EliMarie717

Cam Model
Dec 19, 2019
4,631
9,576
81
Twitter Username
@EliMarie717
Streamate Username
EliMarie717
ManyVids URL
https://www.manyvids.com/Profile/328205/EliMarie717/
Clips4Sale URL
https://www.clips4sale.com/studio/92217/marie717
Yeah... I didn't even know he had a snowblower.
I love this guy, he updates me on the funniest stuff...
Like every day... it's fucking hilarious.
I bet all the snowmen up and down the street are smiling now... I mean; what am I supposed to say to that? LOL 😆
 

Attachments

  • lol.JPG
    lol.JPG
    23.3 KB · Views: 16
Last edited:
Dec 4, 2020
825
1
1,293
31
Australia
Yeah... I didn't even know he had a snowblower.
I love this guy, he updates me on the funniest stuff...
Like every day... it's fucking hilarious.
I bet all the snowmen up and down the street are smiling now... I mean; what am I supposed to say to that? LOL 😆
I looked at the image thumbnail (all white) and thought he had actually sent you a photo of the snow :)
 
  • Funny!
Reactions: EliMarie717

EliMarie717

Cam Model
Dec 19, 2019
4,631
9,576
81
Twitter Username
@EliMarie717
Streamate Username
EliMarie717
ManyVids URL
https://www.manyvids.com/Profile/328205/EliMarie717/
Clips4Sale URL
https://www.clips4sale.com/studio/92217/marie717
I looked at the image thumbnail (all white) and thought he had actually sent you a photo of the snow :)
Oh he probably will, in another 15 minutes. He updates me all day long on EVERYTHING.
I think he's trying to slowly drive me insane... and it's working! 😆